PRODUK SHAKLEE

Tuesday 15 July 2014

Tampil penuh berkeyakinan dengan set kecantikan kulit shaklee



Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Saya nak share sedikit pengalaman dilanda jerawat yg teruk dan muka yg sangat2 mengerikan.
Tak sanggup nak cerita, bayangkan jerawat kejap tumbuh kat dahi, pastu kat dagu, tak sempat hilang dah naik lagi kat pipi plak ..aiisshh..geram jer rasa nak picit2 jer tapi pedih sebab dah bernanah dah (JERAWAT MASAK YG DAH NAK MELETOP TU)
Sampai ada kawan ofis tegur la,

" liza jerawat ko dah masak tu..picit la.."

sabar jer.. dalam hati ni Allah jer yg tahu.
Itu kat ofis..Kalau kuar jalan2 g shopping mall lg stress..
Mau tak stress promoter set keantikan kulit asyik nak bg templet je..dari jauh lg dah aim aku..
kalau korang geram dan sakit hati tak???
Down giler rasa time tu..pergi ofis wat keje pun tak senang..pendek kata keyakinan diri pun kurang..
Sedih tak? Rasa Geram Tak ? Rasa Malu Tak?
Pastu malam2 kat rumah kerjanya ambil cermin n tisu tuk misi picit jerwat smpai berair mata2 aku..arhh..



Macam mana cara saya atasi masalah saya tu?


Saya ambil keputusan stop pakai semua produk skincare yg sy guna sebelum nie..
Alhamdulillah kurang sedikit..Tapi masih bnyk jerawat dan parut jerawat yg silih berganti..
Sehingga lah saya mengenali shaklee..
Saat saya mula2 jatuh cinta dengan produk shaklee..bukan kerana sy mencari produk kecantikan kulit..Tapi kerana anak sy yg mempunyai masalah kurang selera makan. 
So saya try mealshake shaklee untuk anak saya, Alhamdulillah feedback yg sangat2 baik..
Lepas tu sy sendiri cuba untuk diri sendiri..
Saya cuba Energising soy protien (ESP), lepas tu Vitamin E dan Vitamin C.



Jom kita baca kebaikan vitamin2 shaklee untuk kulit.


Vitamin C
  • Sebagai antioksidan yang membantu melindungi kulit daripada pengaruh yang negatif faktor luar seperti pencemaran udara, cahaya matahari(sinaran Uv), cuaca, asap rokok dll.
  • Membantu merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolegen kulit yang akan menjaga kekenyalan, kelunturan, kehalusan kulit ( anti aging & anti wrinkle)

Vitamin E
  • Bersifat anti penuaaan yang mampu mengurangkan garis2 halus pada wajah
  • Membantu mengelakkan pertumbuhan abnormal sel
  • Membantu memudarkan parut( yg ni kena rajin & konsisten, saya tiap2 malam sapu kat tmpt parut tu)

B Complex

  • Membantu dlm menukarkan karbohidrat kpd glukos ntuk penghasilan tenaga kpd tubuh badan.
  • Membantu dalam menukarkan lemak kpd protein ( ini membantu nervous sistem berfungsi dgn normal)
  • Viatmin B juga penting untuk pembetukan sel badan jadi ianya penting untuk awet muda, kulit yg licin dan kelihatan muda serta melambatkan  rambut beruban.
  • Membantu untuk kecantikan kulit, rambut mata dan kekuatan kuku...

Energising Soy Protein

  • Esp diperbuat daripada non-GMO (genitically modified organism ) soya yg lengkap dengan 9 asid amino penting yg tidak boleh dihasilkan oleh badan.
  • Sel kita diperbuat daripada protien dan ESP membantu untuk menghasilkan sel yang sihat, menggantikan sel kulit yang sudah mati serta membaiki struktur kulit semula.

Nota: ESP membantu penyerapan vitamin lain dengan LEBIH CEPAT berbanding tanpa pengambilannya.


Taraa...ini picture sebelum dan selepas saya mnggunakan shaklee..korang rasa cam mana?
saya rasa korang wajib cuba.. In Sha Allah boleh membantu..



Jom kita layan lain2 testimoni 





Ok..korang kalau rasa2 ada maslah kulit kusam, tona tak sekata, jerawat, jeragat dan jerwat masak cam saya cerita tadi..boleh order ya..


Cara nak order cam mana? 


Senang jer klik jer Sini boleh trs order online. Sila pastikan anda mempunyai credit/debit card semasa membuat proses pembelian.

ATAU ANDA BOLEH HUBUNGI SAYA:
HASLIZA ALI 
FB PAGE: www.facebook.com/Vitahealthshop LIKE & PM INBOX 
SMS/WHATSAPP : 017-9741139



No comments:

Post a Comment